Jpowers

Not the new Donald Trump Presidency thread

26,326 posts in this topic

1 hour ago, Sn4tteRBoxXeR said:

And if someone sympathizes with White Terrorists, including the guy at charlottesville, I will call it out, **** straight I will.

 

@Carter

And who on this board does that?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Carter said:

Doesn’t remind me of anyone here tbh

And you calling every conservative a white nationalist or white terrorist sympathizer or whatever is crazy as ****. You should really tone that crap down or you’ll get banned again. And you’ll deserve it.

 

1 hour ago, Sn4tteRBoxXeR said:

No I don't, don't put false words in my mouth. Or you will deserve a temporary sabbatical for instigation.

Don't criticize my bigotry or I'll get you banned! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, T-Falcon said:

And who on this board does that?

Why are you trying to get me banned intentionally? Get out of here with this.

JayOzOne likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, T-Falcon said:

 

Don't criticize my bigotry or I'll get you banned! lol

This is instigation which is a bannable offense.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Sn4tteRBoxXeR said:

Why are you trying to get me banned intentionally? Get out of here with this.

Be careful who you engage on this thread. Remember: when someone tells you who they are, believe them. 

BTW: Love the avi change. Is that Barry Gibb?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Sn4tteRBoxXeR said:

This is instigation which is a bannable offense.

It's not, you've called all of us including me white terrorist and white terrorist sympathizers. It's nice to see someone call you out on your bigotry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, JayOzOne said:

Be careful who you engage on this thread. Remember: when someone tells you who they are, believe them. 

BTW: Love the avi change. Is that Barry Gibb?

yeah he's on my ignore list as of the other day, sometimes I get bored and reveal blocked posts

JayOzOne likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, T-Falcon said:

It's not, you've called all of us including me white terrorist and white terrorist sympathizers. It's nice to see someone call you out on your bigotry.

You still didn't answer the question.

 

At least I make my beliefs known and will defend them,
instead of hiding behind circular logic and trying to get people I disagree with banned because I can't rationally argue against them on the facts.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, JayOzOne said:

BTW: Love the avi change. Is that Barry Gibb?

There is a resemblance isn't there...

69650.jpg

 

Haha

 

No it's the Popular Mechanics phenotypically accurate reconstruction of Jesus

JayOzOne likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Sn4tteRBoxXeR said:

There is a resemblance isn't there...

69650.jpg

 

Haha

 

No it's the Popular Mechanics phenotypically accurate reconstruction of Jesus

I'm messing with you, I knew what it was. I suggested Barry Gibb because I know people that I could show his picture to who would immediately think the he was Jesus since the iconic representation of Christ very much resembles him. One lady who used to work for me shared a photo of Obi-Wan Kenobi, trying to shame people into liking it because she stupidly thought it was Jesus. I love her but I bet she's a Trump voter.

Related image

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sn4tteRBoxXeR said:

You still didn't answer the question.

 

At least I make my beliefs known and will defend them,
instead of hiding behind circular logic and trying to get people I disagree with banned because I can't rationally argue against them on the facts.

 

You literally just threatened to have Carter banned because he called out your bigotry

Share this post


Link to post
Share on other sites

The poster who starts whining about instigative behavior and so on is usually the first to go.

 

 

Be real dumb to do that if you are on an alt account though. That seems to apply in general. Don't be a ***** or an ******* and you're fine. Definitely don't if you're on an alt.

Carter likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now