Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Falconsfan567

Preseason Games Thread

163 posts in this topic

4 minutes ago, Jesus said:

Shrug. 32nd in points allowed. Not sure JJ Watt is gonna turn them into #5. 

I'd be surprised if O'Brien makes it to week 7. I'm interested in seeing what Watson does, but his defense did him no favors.

Whitney Mercilus was hurt as well. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Jerz said:

Saquon is going to run us over on Monday Night when we play the Giants. You heard it here first :ninja:

 

26 minutes ago, Jesus said:

Saquon? Nah

 

25 minutes ago, BoomGoesTheDynamite said:

We rag on Eli, but his line sucks

They'll be trying to run to the left all season.. Flowers is boo boo.. 

BoomGoesTheDynamite likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FentayeJones said:

Cam completley dismissed Thomas Davis lol

And he bounced hahaha.. Kelvin wasn't tryna hear nun Cam wanted to say. Cam played hisself tryna walk up to him, and he knew it the second he didn't shake his hand lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, BoomGoesTheDynamite said:

Baker Mayfield looks pretty good. Browns might have them a legit QB.

 

13 minutes ago, Jerz said:

Baker is a boss

 

10 minutes ago, Jerz said:

 

 

8 minutes ago, Sidecar Falcon said:

Was just about to post this lol

 

*Saints vs Jaguars 

How did we end up here lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, FentayeJones said:

They still need another receiver oppoisite Jarvis but other than that thier roster looks solid.

 

51 minutes ago, Jerz said:

Makes you wonder why they traded Coleman for peanuts.

Josh Gordon?  I know of Gordon's history, but he finally isn't suspended and is seeking treatment proactively to prevent a relapse.

But yeah, they did get a ridiculously low return for Coleman.  That was dumb, especially if Gordon does slip up again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, BoomGoesTheDynamite said:

Webb is bad, but his team isn't helping either. Giants blow.

Jags still up on the Aints.

I wonder how many snap Lauletta will get during th preseason. 

Share this post


Link to post
Share on other sites