Jump to content

Trade For Kendricks Now


Recommended Posts

I think they are trying to stock pile picks for that purpose. Kelly needs picks plus Canfora just tweeted he is on the block.

He and others have been rumored to be part of a possible trade package for some time now. Until Mariotta is off the board, Chip ain't trading anybody, to anyone other than the Titans.

Link to comment
Share on other sites

He and others have been rumored to be part of a possible trade package for some time now. Until Mariotta is off the board, Chip ain't trading anybody, to anyone other than the Titans.

I think Mychal Kendricks still gets traded if Kelly fails to get Mariota.

The Eagles got Kiko Alonzo in the McCoy trade and extended DeMeco Ryans at the ILB spots

Link to comment
Share on other sites

I think Mychal Kendricks still gets traded if Kelly fails to get Mariota.

The Eagles got Kiko Alonzo in the McCoy trade and extended DeMeco Ryans at the ILB spots

Oh yeah, he may be, and I don't mean that he never will. I just don't think that anyone on the Eagles is getting moved, until Mariotta comes off the board. I think that's also the reason that Evan Mathis is still an Eagle. I don't expect him to be on the Eagles 2015 roster either.

Link to comment
Share on other sites

Yup. We need a lot of things worse than an MLB.

IDK man....I think thats a serious trouble spot for this defense.

In terms of NEEDS, I think MLB is a Top 5er on the team. For what Quinn asks out of his MLB and for how much better Seattle's defense looked with a good MLB, I think we need a serious upgrade for Worrilow.

Link to comment
Share on other sites

IDK man....I think thats a serious trouble spot for this defense.

In terms of NEEDS, I think MLB is a Top 5er on the team. For what Quinn asks out of his MLB and for how much better Seattle's defense looked with a good MLB, I think we need a serious upgrade for Worrilow.

Nah... this isn't our last coaching staff; Quinn won't ask anything of Worr that he can't do. And Worr can do plenty enough to be a great MLB in our defense, when used properly.

Link to comment
Share on other sites

Nah... this isn't our last coaching staff; Quinn won't ask anything of Worr that he can't do. And Worr can do plenty enough to be a great MLB in our defense, when used properly.

But Quinn's defenses historically ask more of the MLB than Worrilow is capable of. Not to say Quinn won't try to compensate for that...but we don't really have the personnel to compensate. We're weak at FS so we're already gonna be a bit soft up the middle.

I wouldnt go out of my way to pick up a MLB but if we get to 42 and Kendricks is still on the board? I'd be pisssssssed if we didn't take him. Would make us so much stronger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...