slickgadawg

Forum Members
  • Content count

    1,960
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About slickgadawg

  • Rank
    Starting Lineup

Recent Profile Visitors

2,382 profile views
  1. Lol. Wow. Eastern conference finalists this year and appear to be set with that number 1 pick. Meanwhile, the Hawks...
  2. Run it on 3rd and 1 and he wouldn't be having this conversation...
  3. How about adding the play called " run the ball on 3rd and 1 inside of field goal range"...
  4. Lmao... Atlanta sports...
  5. Just dont blow a 28-3 lead. THATS improvement...
  6. I'll never get over 28-3. I'm gonna be real about that, but a Superbowl victory this coming season would make things right in that regard...
  7. The Falcons front 7 is suddenly looking like Seattle...
  8. Are these your daddie's Falcons? Man, i tell yah. Quinn KNOWS what he is doing. This ain't Mike Smith, Moron Jr. or Junior Jones. By drafting Mckinley, suddenly, the Falcons just might have one of the best front sevens in football. You already got Poe and Beasly, now you adding Mckinley to that mix. Combine that with that linebacker core they got and this is looking like Seattle all over again. I would've like to see Peppers in the mix, but he was picked, so the Falcons did the next best thing and got another pass rusher. Quinn and Manuel are gonna have a field day mixing all this up on game day. Teams can't chip anybody now if Mckinley performs up to task. They would have to play the Falcons straight up across the board. Mckinley is just as great against the run. I love it...
  9. That's part of it...
  10. Nothing exciting about this draft. Outside the fact that the bears proved they still dont know what they are doing, there was nothing exciting about it...
  11. Man. I can't believe it. The Falcons SUDDENLY have one of the best defensive fronts in football with this move. I don't care what ANYBODY says, Quinn is running these Falcon drafts. Sure, Taks former defensive coordinator had input, but Quinn had to sign off on this. I initially clowned this pick, until i did some looking into what this dude brings to the table...
  12. But, But, the stellar example of how the hawks HAVE done it is better...lmao Mid pack team EVERY year, make the playoffs, ain't going nowhere, year in and year out. Not good enough to win a championship, not bad enough to get a high lottery pick. yeah, stellar example...
  13. You can make a HARD case that not ONE Hawks starter would start on MOST NBA teams. This is a team of low budget players that Ressler and the crew have foisted on Atlanta while pretending to be serious about winning a championship. The ONLY player they have from top to bottom that i would want to keep is Hardaway, and they WILL find a way to mess that up and lose him to free agency. ( players like bazeless are more important). Blow it up. I mean tank hard. Become the Philadelphia Sixers. Heck, they then MIGHT get a legit player thru the lottery. NO free agent of championship caliber is walking thru that door. Oh, and bring back Danny Ferry. When he got fired, that started this whole mess... Arrange a meeting between Ferry, Wilkins and the fans, whatever it takes. Budweiserholzen belongs nowhere near the general manager duties. ( see bazeless)....
  14. Pretty much matches what i predicted. Right down to the games themselves.