maorifalcon

Forum Members
  • Content count

    2,382
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by maorifalcon

  1. Why was Ronaldson MVP?
  2. Done for the Season, Torn ACL
  3. Winkler just put the nail in the coffin...
  4. Oh I see what ya did there hahaha
  5. RILEY DA Goat, showing up Vlad
  6. Pretty **** happy with Soroka, Riley, Jackson and Charlie. So much potential coming through. I didn't realise Riley was our 4th best prospect either.
  7. Wonder if the fans turn on him in year 1 of his contract or not haha
  8. Lol fargup in your arm chair
  9. Tomlin, what a bosssss!
  10. Wah Wah Wah, you should work in our front office instead of in your armchair...
  11. Yiiikesss
  12. **** me
  13. Should change your name to Falcons Fan LVP...
  14. Man I wish we had of signed Harper to play RF.....
  15. Perfect game :/
  16. 200 hits.....
  17. Fried is pounding!!!
  18. Great start frmo Max
  19. ohyeah I get that, I meant his hitting tonight will be a good gauge of if he is dinged up or not.
  20. His hitting should do that, he's looking so much better at the plate this season. Just looking at the Stats and ender is off to another notoriously slow start
  21. If anything I kind of wanna see him sprinkled in the infield more, giving those guys a spell.
  22. I don't mind us winning they've still gotta play the griz twice and the sun's. That's 2/3 wins there atleast. We are still 2 wins behind them so we could just lose out if we wanted to but I'd be dossapointed in that. 5 and 6 pick I'd be stoked with.
  23. Camargoat