Tuggle'2

Administrators
  • Content count

    46,532
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    220

Everything posted by Tuggle'2

  1. Heya everyone! Long time no see! I really do miss this crazy place and and all the people. My daughter and I (single father for last several years) have a super tough time getting back on our feet and finding some normalcy in life after a devastating house fire. We had a 100% loss and have been pretty much lost ever since. I hate the fact that it has come to it, but I've had to swallow my pride and know my daughter comes first. I started a GoFundMe to try and help me afford getting back to that normalcy of life. Honestly at this point I'll take any help I can get. I mean even just a prayer. I was told to ask/tell y'all that a great way anyone can help out is that you share my GoFundMe on your different news feeds with a short description of my predicament. Worth a shot. Thanks y'all and I promise to be on more and catch up. https://www.gofundme.com/f/house-fire-relief-for-my-daughter-and-i?utm_medium=copy_link&utm_source=customer&utm_campaign=p_na+share-sheet&pc_code=ot_co_dashboard_a&rcid=653aca0a4e774cbeb981611a139c6627
  2. Got me at the worst time possible. I was in a temporary spot and was renting. Wasn't even for 6 months and I chose not to get renters insurance.
  3. Yeah it's been rough. I laugh though because my stuff made it through like 20 hurricanes and the washing away of 3 houses. A dang fire got it though. The response has been amazing. I can't tell you how much it means to myself and daughter. Thank you everyone, truly humbling.
  4. If you want to, I don't want to offend anyone or anything. Can try it
  5. As a person who refuses to say it the way is supposedly "supposed" to be said this is the best thing I have seen on the internet in a long time. http://i.imgur.com/0zp0Uin.gifv
  6. Yeah, people can hate him all they want, but he was pretty good when healthy. It is a real shame his body just couldn't handle the stresses of the game. I certainly wish him the very best as I do any and all former Falcons... well except for Vick and Underwear Model boy.
  7. It is funny you posted this. When I posted what I said earlier about things are a chagning I had Space Oddesy in my head. lol (Same thing, with the sound though for dramatic effect lol)
  8. Oh and one more thing. I would like to give a BIG "I TOLD YOU SO!" I said he would never see another IR on the Falcons again.
  9. Holy Moly! Sign of the times Falcon fans! Things are definitely changing in this team we all love!
  10. We certainly don't "need" Julio. I can say that without any hesitation. Now that said, we are certainly a much much much better team with him.
  11. Think it is pretty obvious that Abe's mental state and off the field stuff led to his being cut.
  12. Let the record show that on this day, June the ninth, in the year of our lord 2015 ... meh you get it
  13. Haha! Toker is actin a little sore in the hind quarters. Oh the irony Dilbert cartoon.
  14. Dick from the internet comes here a lot.
  15. OR .. I just let it go in the direction it was heading and it blow up and something more serious actually happens.
  16. No he didn't, he was heading in the wrong direction though. Nothing wrong with a small check to put things into perspective. Since we're chiming in and all.
  17. OR ... I warn everyone like I did and if that doesn't work I make them go away.
  18. Don't go there. All of y'all need to chill out.
  19. I think it is an awesome idea. Good for Smitty.
  20. Now you're catching on.
  21. Why would anyone think number of sacks a QB takes would at all be an accurate picture or even glimpse into what their actual pressures were? That's like explaining what all is in a salad, but only saying bacon bits.