.@Isikoff reports Fox editors think the anonymous source for its Seth Rich conspiracy theory article may not exist. Perhaps this is why, more than two years later, the network's "internal investigation" into that reporting hasn't been made public. https://t.co/tN4gVgyIpN pic.twitter.com/m4nU0DXrNM

— Matthew Gertz (@MattGertz) July 9, 2019